نوشته شده توسط : admin

برگزاری یک مراسم خوب با تشریفات عالی و منحصر بفرد آرزوی هر عروس و دامادی است. هر فردی در بهترین شب زندگیش آرزو دارد که بدرخشد و به ستاره میهمانی اش تبدیل شود، این است که به دنبال تشریفات و برگزاری یک مراسم لاکچری می رود.

برگزاری یک مراسم خوب و تشریفات مناسب را باید به کسانی سپرد که دارای تخصص در این زمینه هستند و تجربیات موفقی را نیز در این راستا دارند؛ تنها در این صورت است که می توان اطمینان حاصل کرد که یک مراسم خوب برگزار می شود.

چگونه در عروسی خود تشریفاتی خوب داشته باشیم؟

داشتن یک تشریفات عروسی خوب لزوما به معنی گران ترین تشریفات نیست. در بسیاری مواقع افراد در برگزاری مراسم ازدواج با محدودیت های بودجه ای روبرو هستند که اگر درست و منطقی آن را مدیریت و هزینه کنند می توانند به بهترین شکل به هدف خود برسند. در این زمینه اتکا و اعتماد به کسانی که مسیر برگزاری مراسم را بارها رفته اند و با تجربه و تخصص خود دارای سوابق موفق نیز هستند امری بسیار مهم است.

کسانی که در حوزه تشریفات مجالس و ارائه خدمات در این زمینه فعالند شما را با بهترین، اصولی ترین و اقتصادی ترین راهکارها در زمینه برگزاری مراسم آشنا می کنند و با توجه به تجربیاتشان از هدر رفت انرژی و منابع شما جلوگیری می کنند. این مجموعه ها با باغ عروسی ، گلفروشی ها و بسیاری از کارهایی که با خدمات مجالس در ارتباط است طرف قرارداد هستند. استفاده از این راهکار در واقع میانبری است که افراد را زودتر و بهتر به نتیجه می رساند.

تشریفات پارت با سال ها تجربه در زمینه مدیریت و اجرای مراسم های رسمی و لوکس، عروس و دامادهای عزیز را در رسیدن به بهترین تشریفات و مراسم عروسی در زیباترین شب زندگیشان یاری می کند. این مجموعه با ارائه خدمات مجالس و تشریفات عروسی شبی عاری از استرس و همراه با شادی و خوشی را به زوج های گرامی و دوست داشتنی تقدیم می کند.



:: برچسب‌ها: باغ عروسی,خدمات مجالس ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برگزاری مجالس و مراسم نامزدی یکی از رسمهای ستودنی ایرانیان است که پیش زمینه ای برای آشنایی بیشتر زوجین و بالا بردن روند موفقیت آنها میباشد و به دلیل مواجه شدن اقوام زوجین برای اولین بار برگزاری مجالس و مراسم نامزدی از حساسیتهای بالایی برخوردار است . گروه تشریفات بین المللی پارت با تجربه 18 ساله خود در زمینه اجرا و برگزاری مجالس و مراسم نامزدی و برخورداری از دکورها و دیزاینهای متنوع جهت انجام این مراسم میتواند یکی از خاطره انگیزترین روزهای زندگی را برای شما و مهمانان شما فراهم آورد . برگزاری مجالس و مراسم نامزدی توسط گروه تشریفات مجالس پارت .

تشریفات مراسم نامزدی

تشریفات مراسم نامزدی نقش مهمی در برگزاری و ایده برای نامزدی دارند، عروس و داماد می توانند مراسم نامزدی خود را در تالار یا باغ  عروسی با توجه به تعداد مهمان ها مراسم نامزدی را برنامه ریزی کنند. پیداکردن تالار و باغ مناسب تخصص تشریفات مجالس پارت است تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

هزینه مراسم نامزدی

هزینه مراسم نامزدی بسیار حائز اهمیت است با توجه به قیمت باغ ها و تالارها تشریفات مراسم نامزدی با توجه به بودجه شما می توانند بهترین برنامه ریزی و تدارکات خدمات مجالس را در نظر بگیرند. زمانی که شما تعداد کمی مهمان دارید بهتر است به صمیمیت و ارتباط میان مهمانان توجه کنید و مکان برگزاری مراسم نامزدی را مطابق با تعداد نفرات انتخاب کنید



:: برچسب‌ها: تشریفات مجالس ,برگزاری مراسم نامزدی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

انتخاب باغ عروسی و تالار عروسی مناسب برای برگزاری مراسم های نامزدی و عروسی همواره یکی از دغدغه های زوجها است لذا تشریفات مجالس پارت اقدام به عقد قرارداد با بیش از 50 مورد باغ عروسی و ویلا و سالن اجتماعات در تهران و حومه از غرب تا شرق و شمال تهران نموده است تا علاوه بر حل این دغدغه ها مکان مناسب هر نوع سلیقه را در اختیار زوجها قرار دهد.

 

قیمت و هزینه اجاره باغ عروسی

اگر به دنبال باغ عروسی ارزان برای عروسی یا تالار عروسی ارزان قیمت در تهران هستید دست نگه دارید ما بهترین قیمت تالار عروسی در تهران و اجاره باغ عروسی برای برگزاری لوکس ترین مجالس عروسی را متناسب با بودجه شما در نظر گرفته ایم. قیمت اجاره باغ برای عروسی با توجه به ویژگی هایی که هرکدام دارند متفاوت خواهد بود.

 

برگزاری جشن در باغ عروسی

برگزاری جشن نامزدی و عروسی در فضای باز باغ دلنشین خواهد بود. تزئینات باغ عروسی به دلیل وجود فضای باز بسیار زیبا ولی پر زحمت نسبت به سالن عروسی است. تزئین باغ عروسی گل آرایی، شمع آرایی، تزئین جایگاه عروس و داماد، تزئین ورودی باغ عروسی، تزئین میزهای پذیرایی همه به عهده خدمات مجالس است که شما با انتخاب تشریفات مجالس پارت دیگر جای نگرانی نخواهید داشت.

 

نباید فراموش کرد که در زمان شب باید تمامی قسمت های باغ عروسی با استفاده از چراغ های پرنور، روشن باشند. ریسه هایی که در قسمتی از باغ عروسی استفاده می شود، تنها جنبه زیبایی دارد و نباید به عنوان منبع روشنایی به آنها تکیه شود



:: برچسب‌ها: باغ عروسی, تشریفات مجالس ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برای بسیاری افراد سوال پیش می آید که برش لیزری چیست. همانطور که می دانید برش لیزری فناوری است که از لیزرهای قدرتمند برای برش و حکاکی ورقه های مسطحی از مواد همچون پارچه، کاغذ، چوب و غیره استفاده می کند. اینکه بتوانید تقاضای مشتریان خود را هدف قرار دهید و از عهده رفع این نیازها بربیایید برای موفقیت شرکت شما بسیار مهم خواهد بود. با استفاده از یک فناوری برش لیزری بهبود یافته و جدید، تولید کنندگان قادر خواهند بود خود را با نیازهای مشتری هماهنگ سازند و در عین حال بتوانند محصولات با کیفیتی در اختیار آنها قرار دهند. استفاده از آخرین نسل تجهیزات برش لیزری برای متمایز شدن در میان رقبا بسیار مهم است و می تواند محدوده وسیعی از پروژه ها را در اختیار شما قرار دهد.

فناوری برش لیزری چیست؟

برش لیزری فناوری است که از لیزر برای برش مواد استفاده می کند و معمولا برای ساخت محصولات متعدد از آن استفاده می شود. همچنین این فناوری در مدارس، کسب وکارهای کوچک و مراکز سرگرمی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه برش لیزری با هدایت کردن خروجی یک لیزر قدرتمند بر روی ماده مورد نظر کار می کند.

معمولا در این روش از لیزر برای حکاکی لیزر یا برش طراحی های مختلف بر روی مواد متعددی استفاده می شود. سه نوع لیزر وجود دارد که در صنعت از آنها استفاده می شود: دستگاه لیزر CO2، ماشین لیزر Nd و لیزرهای Nd-YAG. ما از دستگاه های Co2 استفاده می کنیم. این دستگاه از یک لیزر برای برش استفاده می کند که در آن ماده مورد نظر ذوب شده یا می سوزد و در نهایت تبخیر می شود. شما می توانید جزییات بسیار دقیقی را بر روی طیف وسیعی از مواد ایجاد نمایید.

مکانیسم اصلی برای فناوری برش لیزری چیست؟

دستگاه های برش لیزری معمولا از فناوری تحریک وتقویت برای تبدیل انرژی الکتریکی به پرتوهای نور با چگالی بالا استفاده می کنند. زمانی که الکترون ها توسط یک منبع خارجی تحریک می شوند مرحله تحریک آغاز می شود . این منبع خارجی معمولا یک لامپ یا قوس الکتریکی است. تقویت نیز داخل یک رزوناتور نوری در یک محفظه اتفاق می افتد که بین دو آینه تنظیم شده است. یک اینه بازتابی(انعکاسی ) است در حالیکه آینه دیگر به صورت انتقالی خواهد بود و به انرژی پرتو اجازه می دهد دوباره به رسانه لیزری برگردد. اگر یک فوتون با روزناتور همتراز نشده باشد، آینه آن را هدایت نمی کند. این موضوع به سیستم موجود اطمینان می دهد که تنها فوتون های مناسب تقویت می شود و پرتو منسجمی ایجاد می گردد.



:: برچسب‌ها: حکاکی لیزر, دستگاه برش لیزری ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

حکاکی چوب با دست، کاری زمانبر، غیر دقیق و گرانقیمت است. در این مورد می‌توان از دستگاه های حکاکی لیزری استفاده نمود. در حال حاضر در بسیاری از کشورهای دنیا برای حکاکی تصاویر به روی چوب، ساخت قاب های تزیینی، ساخت فریم های چوبی تزیینی و سایر موارد از دستگاه های حکاکی لیزری استفاده می شود. برای تزیین درب ها، میزها و بوفه های چوبی نیز می توان از روش حکاکی لیزری استفاده نمود.

ویژگی‌های حکاکی لیزری چوب عبارتند از:

دقت و ظرافت بالای حکاکی

امکان حکاکی لیزری طرح های بسیار پیچیده و ظریف

تبدیل سریع و آسان طرح های اولیه به محصول نهایی

سطح حکاکی شده صاف و بدون خاک اره

امکان حکاکی با عمق های متفاوت

کاربرد

–حکاکی و برش لیزری نقوش برای تزئین کابینت چوبی

-حکاکی و تزئین کابینت های چوبی یا ام دی اف تزئین شده.

-حکاکی قاب عکس ام دی اف یا چوب.

-حکاکی درب چوبی تزئینی. با دستگاه لیزر می توان طرح های مختلف یا حتی انواع عکس را بر روی چوب حکاکی نمود. با این وصف می توان قاب هایی را که در میانه درب های چوبی تعبیه می شود با طرح های زیبا حکاکی نمود.

-حکاکی آرم سازنده مصنوعات چوبی روی محصول.

– حکاکی محصولات تزئینی چوبی.

 

خدمات دستگاه برش لیزر

همانگونه که بی شک با خدمات دستگاه لیزر برش آشنا هستید این خدمات در دو دسته کلی تقسیم بندی می شود

برش لیزری فلزات

برش لیزری غیر فلزات

کاربرد های دستگاه های برش لیزری وخدمات ارائه شده توسط آن ها می تواند تا حد زیادی برآورده کننده نیاز های صنعت باشد از این رو متناسب با توسعه صنایع ماشین های برش لیزری متفاوتی ایجاد میگردد. با ما همراه باشید تا بیشتر بدانیم

چه حرفه هایی از دستگاه برش لیزری فیبری استفاده می کنند؟

 در حال حاضر با رشد فناوری لیزر فیبری، کاربرد دستگاه لیزر نیز افزایش یافته است. دستگاه برش لیزری فیبری در صنایع مختلفی بارها و بارها مورد استفاده قرار می گیرد. آیا می دانید دستگاه برش لیزری فیبری برای چه کارهایی مورد استفاده قرار می گیرد؟ در این مقاله همراه ما باشید تا پاسخ این سوال را با هم مرور کنیم.

 دستگاه های برش لیزری در سرتاسر جهان محبوب هستند. با وجود سرعت برش بالا و کیفیت زیادی که این دستگاه ها دارند استفاده از آن در میان صنایع مختلف رواج پیدا کرده است.  این دستگاه ها در برش لیزری  انواع مختلفی از فلزات همچون فولاد ضدزنگ، ورقه های کربنی، اهن، آلومینیوم، مس ، آلیاژهای آلومینیوم، آلیاژهای تیتانیوم، ورقه های گالوانیزه،  فولاد منگنز و الکترولیت ها  به کار می روند. به همین خاطر دستگاه برش لیزری فیبری در برش دادن انواع مختلفی از مواد مهارت و تبحر کافی را دارد. در صنایع سنگین و فرایندهای تولید بخش های مختلف از این دستگاه لیزر برش و حکاکی  استفاده می شود.

 صنایع سنگین در برگیرنده موارد زیر است:

صنایع تجهیزات مکانیکی: همچون  دستگاه ساخت هسته ماشین، تولید کابینت و قفسه برای تجهیزات ؛ ساخت ماشین آلات CNC، دستگاه برش تخت، برش لوله های فلزی و غیره

تجهیزات صنعتی برق: همچون تولید تجهیزات آسانسور،ساخت تجهیزات الکتریکی

صنایع تولید خودرو: برش ورقه های فلزی، بخش های مختلف خودرو

صنایع ورقه های فلزی نازک و ضخیم

سایر صنایعی که از لوله های فلزی استفاده می کنند.

تولید قطعات فلزی روزانه:

صنعت تبلیغات: همچون تولید لوگو؛ نشان های تجاری فلزی، جعبه های سبک فلزی

صنعت دکوراسیون: همچون تولید پایه های فلزی برای لامپ، دکوراسیون حرفه ای برای خودرو

صنایع تجهیزاتی که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرد: همچون تولید فن،  پوشش یخچال، هسته تهویه هوا؛ صنعت تولید انرژی خورشیدی

صنعت تولید وسایل آشپزخانه: همچون کابینت؛ چاقو، چنگال

سایر صنایع: همچون ابزارهای دقیق، سخت افزارها، تولید مدل؛ تولید وسایل فلزی، تولید هدایا و غیره



:: برچسب‌ها: برش لیزری فیبری,برش لیزری فلزات, دستگاه های حکاکی لیزری ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

موسسه تالگو پاریس برگزار کننده تخصصی ترین آموزش مراقبت های زیبایی پوست (skin care)به روش تالگو فرانسه با ارائه دیپلم بین المللی ارائه دهنده انواع محصولات زیبایی پوست ,لوازم آرایشی ,کرم ضدچروک وسایر محصولات زیبایی وآرایشی ،با برگزاری دوره های آموزشی زیبایی وسلامت پوست به همراه تاییدیه سازمان فنی وحرفه ای کشوروتحت نظر مدرس بین المللی تالگو درایران خانم فرزانه غیایی همواره سعی در ارائه بهترین راه حل ها برای جوان سازی وزیبا سازی پوست مشتریان خود داشته وبا ارائه محصولاتی متنوع نظیر کرم سیلسیوم,کرم ضد چروک کلاژن, کرم ضد آفتاب ,لایه بردار وبسیاری دیگر بهترین کیفیت را به مشتریان خود عرضه می داردیکی دیگر از محصولات پرفروش  تالگو مکمل های سالم دریایی می باشد که دراین مقاله به توضیح آن می پردازیم .مکمل های غذایی منابع متمرکز خوراکی و یا غیرخوراکی هستند که دارای اثرات فیزیولوژیک و یا تغذیه ای در بدن می باشند، یکی از اهداف مصرف این گونه از مکمل ها در بدن رسیدن به رژیم غذایی نرمال می باشد. مکمل های غذایی انواعی از مکمل ها هستند که به شکل کپسول، قرص، شربت و... در اندازه های مشخص به شکل روزانه مصرف می گردند. در صورت استفاده صحیح و به جا از این مکمل ها می توان کمبودهای غذایی و معدنی را جبران نمود و نیازهای بدن را مرتفع کرد. گرچه باید بدانید که استفاده بیش از اندازه از قرص ها و کپسول های مکمل و ویتامین ها برای بدن نامناسب است و این محصولات باید در دوز مناسب به مصرف برسند. بر روی بسته تمام  محصولات تالگو در مورد محتویات تشکیل دهنده موثر آن اطلاعاتی آورده شده است.مکمل های مختلفی از انواع شربت های کلاژن ,انرژی بخش ,شربت کاهش وزن و بسیاری دیگر که می توانید همه آن هارا در وب سایت تالگو پاریس مشاهده نمایید

 

 



:: برچسب‌ها: مکمل های سالم دریایی,آموزش ومراقبت زیبایی پوست,جوان سازی پوست ,زیبا سازی پوست ,skincare ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استانبول مرکز اقتصادی و فرهنگی کشور ترکیه بوده و بزرگترین شهر آن میباشد، این شهر بزرگ که در دو قاره قرار گرفته در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره میباشد. استانبول در سال 2010 به عنوان شهر فرهنگی اروپایی انتخاب گردید. از نظر آب و هوایی دارای تابستان های گرم و زمستان سرد است. اکثر توریستان ایرانی  تور استانبول را برای خرید به ویژه پوشاک انتخاب میکنند، از جمله سوغات معروف این شهر قلیان، ظروف سرامیکی، قالیچه و هنر های دستی میباشد. معروف ترین خیابان آن استقلال نام داشته که به میدان تکسیم میرسد. استانبول مکان های زیبا و دیدنی بسیاری دارد که از جمله این مکان ها میتوان به قصر توپکاپی، مسجد حاجیه سوفیا، مسجد سنت ایرنه، کاخ چراغان و ... اشاره نمود. مناطق اصلی استانبول به چند دسته اصلی بنام های فاتح، تکسیم، شیشلی، آکسارای، بی اوغلو، تپه باشی، شازده باشی و بشیکتاش تقسیم شده است. بیشترین منطقه جهت اسکان مسافران تکسیم میباشد.جاذبه های گردشگری استانبول وبناهای تاریخی آن  بسیار است به طوری که برای بازدید از همه آن ها باید روزها وقت گزاشت تا ازهمه آن ها دیدن نمایید.دراینجا به تعدادی از جاذبه های گردشگری استانبول اشاره می نماییم که قطعا بازدید از هرکدام از آن ها خالی از لطف نبست ..کاخ دلمه باغچه : این کاخ که در راستای تنگه بسفر قرار دارد، زیبایی و اهمیت تاریخی زیادی دارد.بازار بزرگ استانبول که به زبان خودشان به آن کاپالی چارشی نیز می گویند که یکی از بزرگترین بازارهای سرپوشیده در استانبول هست که میتوانیدعلاوه بر لذت بردن از جاذبه های بیشمار استانبول به قصد خرید به این بازار رفته ومایحتاج خود را تهیه کنید میدان تکسیم ,موزه باستان شناسی استانبول,کلیسای چورا ,برج گالاتا ,مسجد سلطان احمد از دیگر جاذبه های توریستی استانبول می باشد برای سفر به استانبول می توانید تور استانبول نوروز 97 را انتخاب کرده وازدیدن جاذبه های بیشمار آن لذت ببرید



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول,تور استانبول نوروز 97, توراستانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برند Calvin klein با با نام اختصاری C.K ، سی کی ، توسط کالوین کلاین در سال 1960 در زمینه مد ،لباس، جواهرات و عطر تاسیس شد. کالوین کلین فارغ التحصیل دانشکده طراحی ، با طراحی و تولید پوشاک زنانه ، خط تولید پوشاک ورزشی را افتتاح کرد و اولین محصولات مراقبت از پوست این شرکت ، در سال 1981 راه اندازی شد.باتوجه به محصولات متنوع این برند  آمریکایی ورایح خوش ادکلن های آن می تواند یکی از بهترین انتخاب های آقایان ویا خانم های های خوش سلیقه باشد عطر آرا به عنوان بهترین ارائه کننده ادکلن های زنانه یا ادکلن های مردانه درسایت تخصصی خود شما را به بازدید از انواع این عطر ها دعوت می نماید.در سایت عطر آرا انتخاب وخرید از انواع برندهای معتبر از عطرهای مردانه ویا عطر های زنانه را تجربه کنید وپس از خرید با اطمینان متنظر باشید تا همکاران ما در اولین فرصت سفارشتان را تحویلتان نمایند

 

 

 



:: برچسب‌ها: عطرهای مردانه , عطرهای زنانه , ادکلن زنانه , ادکلن مردانه ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در حرفه عکاسی به خصوص عکاسی کودک اشتباهات زیادی وجود دارد که نباید مرتکب شوید، قطعا زمانی که شما به یک آتلیه کودک  مراجعه می کنید امکان اینکه اشتباهی رخ دهد بسیار کم خواهد بود، مواردی که به آن اشاره می کنیم برای کسانی است که آشنایی زیادی با عکاسی ندارند. به این نکته توجه داشته باشید تا زمانی که اشتباه نکنید عکاس ماهری نخواهید شد پس دوربین را بدست بگیرید و آماده کار شوید.رعایت نکات ذیل می تواند به شما برای حرفه ای شدن در عکاسی کمک کند:

رنگ هایی که بیش از حد اشباع هستند ،شارپ نبودن عکس ها،کامپوزیشن(ترکیب بندی)،فاصله زیاد،کج کردن دوربین،عکاسی کودک وعکاسی زیاد برای خواندن مقالات بیشتر در زمینه عکاسی به وب سایت تخصصی آتلیه کودک قسمت مقالات آتلیه کودک مراجعه نمایید

 



:: برچسب‌ها: آتلیه کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

انتخاب باغ و سالن عروسی برای برگزاری مراسم عروسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.کار گروه برگزاری مراسم عروسی و تشریفات عروسی ژینو با همکاری بهترین باغ های عروسی در تهران، باغ تالار مختلط غرب تهران و باغ تالارهای شرق تهران و مجموعه ای از ویلاها و تالارها با بهترین قیمت باغ عروسی در نظر دارد تا شبی به یاد ماندنی را برای شما رقم زند.مجموعه ژینو به عنوان طراح و مجری تشریفات مجالس عروسی فعالیت خود را از سال 1386 آغاز نمود. در پروسه پیشرفت و رضایت مشتریان و نظارت کامل، در اواخر سال 1389 آشپزخانه صنعتی این مجموعه با ظرفیت پخت روزانه 5000 غذا افتتاح گردید، که از بدو تاسیس خدمات دهی به همکاران تشریفاتی نیز آغاز شد.

برای اطلاع از قمیت باغ عروسی ،قیمت برگزاری مراسم عروسی ویا سایر تشریفات به وب سایت خدمات مجالس ژینو مراجعه نمایید،کیترینگ (کترینگ) عروسی و تهیه غذا در آشپزخانه تخصصی و صنعتی ژینو با قابلیت طبخ و تهیه انواع غذا های ایرانی و فرنگی با ظرفیت طبخ و تهیه روزانه 5000 غذا، آماده سرویس دهی به شما عزیزان می باشد. مدیران بخش آشپزخانه ژینو دارای مدرک تخصصی نظارت بر کیفیت آشپزخانه های صنعتی موسسه TÜV آلمان (شهر دوسلدورف) می باشند، که به عنوان بازرس جهانی نیز شناخته می شوند.شما می توانید تنوع بی نظیری از انواع غذاها ودسر ها را در خدمات کترینگ ژینو تجربه نمایید .باما تجربه ای متفاوت داشته باشید



:: برچسب‌ها: خدمات مجالس,خدمات کترینک,باغ عروسی ,قیمت باغ عروسی ,قیمت برگزاری مراسم عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تشریفات عروسی و خدمات مجالس ملل یکی از مجهز ترین و معتبرترین برندها در زمینه برگزاری مراسم عروسی وبهترین تشریفات عروسی در تهران می‌باشد، که علاوه بر تشریفات مجالس عروسی، در زمینه خدمات مجالس برای همایش‌ها و افتتاحیه‌ها نیز نامی ماندگار از خود به‌جا گذاشته است. دراینجا برخی از خدمات ارائه  شده خدمات مجالس ملل را برای شما معرفی می کنیم

سفره عقد عروسی

سفره عقد یکی از اصلی ترین ارکان هر ازدواجی در تشریفات عروسی ایرانی است که از زمان های دور تا به امروز مرسوم بوده و برای آن اهمیت زیادی قائل هستند و عروس و داماد بر سر آن می نشینند و به خطبه عقد گوش فرا می دهندتزئین هر یک از اجزای سفره عقد و تزئین آن با هر سبک و سلیقه ای در تخصص تشریفات عروسی ملل  است تا زیباترین طراحی و دیزاین سفره عقد را به شما ارائه نماید.

باغ عروسی

متنوع ترین باغ و سالن عروسی توسط تشریفات عروسی و خدمات مجالس ملل ارایه شده است. برگزاری مراسم عروسی با در اختیار داشتن فهرست بهترین باغ تالار تهران، ویلا، باغ عروسی مختلط در تهران، و باغ های حومه شهر مانند باغ عروسی در گرمدره تخصص ماست

کندی بار

کندی بار همان میزی است که به آن میز یا بار تنقلات گفته می شود ،کندی بار معمولا بر روی میزی گرد یا مستطیل در مراسم مختلف اجرامی شود. به علت تنقلات فراوان کندی بار اعم از انواع شکلات ها وبعضا دسر یا پاستیل ها به عنوان تزئیناتی  که  روی میز ها انجام می شود، برای کودکان می تواند جذابیت دوچندان داشته باشد.امروزه کندی بارها توسط خدمات مجالس با تم های مختلفی اجرا می شود که علاوه بر استفاده از مراسم تولد کودک می توان در جشن ها ومراسم عروسی نیز ازآن استفاده نمود. خدمات مجالس ملل مفتخر اجرای تم های مختلف کندی بار ،جهت مراسم تولد ویا مراسم عروسی، همواره سعی در برگزاری بهترین تشریفات رابرای مشتریان خود دارد 

خدمات تشریفات عروسی به همین ها ختم نمی شود خدمات بسیاری نیز هستند که در موسسه تشریفات مجالس ملل به شما ارائه می شودکه دراینجا به آن اشاره نشده است .برای کسب اطلاعات بیشتر ازهمه خدمات ارائه شده توسط خدمات مجالس ملل می توانید از وب سایت خدمات مجالس ملل دیدن فرمایید

 



:: برچسب‌ها: تشریفات عروسی,خدمات مجالس , باغ عروسی , کندی بار , سفره عقد ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

امروزه جهت متفاوت جلوه دادن مراسم عروسی از انواع خدمات نوین مانند عکسبرداری وفیلم برداری با کواد کوپترها گرفته تا ،رقص نور،دود وانواع گل آرایی ها وتزئینات مختلفی که تشریفات عروسی عهده دار آن هستند همه می کوشند تا بهترین مراسم را برگزارکنند تا شما هم خاطره ای لذت بخش را تجربه کنید.آبشار شکلات نیز یکی از این موردهاست که کمک شایانی به بهتر برگزارشدن مراسم می کند ،درواقع آبشار شکلات دستگاهی است فلزی وضد زنگ که شکلات ها در آن ذوب شده وپس از ذوب شدن  به شکل آبشاری شکیل درون دستگاه فواران میکند ، باتوجه به چند طبقه بودن این دستگاه تزئین آن باکمک بیسکویت وامثال آن می تواند جلوه ای خاص به مراسم دهد ،خدمات مجالس ملل مفتخر است آبشار شکلات را باتزئینی خاص ومتفاوت برای مراسم مشتریان خود ارائه دهد. همچنین برای بازدید از خدمات ارائه شده مراسم عروسی می توانید از صفحه تشریفات عروسی در وب سایت تخصصی خدمات مجالس ملل بازدید فرمایید



:: برچسب‌ها: آبشار شکلات,تشریفات عروسی ,خدمات مجالس ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

مسکو پایتخت کشور روسیه باداشتن بیش از 10 میلیون نفر جمعیت یکی از زیباترین شهرهای این کشور است که جاذبه های بسیاری مانند کاخ کرملین ،میدان سرخ ،کلیسای جامع سنت باسیل و بسیاری دیگر دارد.اگر قصد سفر کردن به کشور پهناور روسیه ولذت بردن از جاذبه های بیشمار آن درکنار موزه وبناهای تاریخی دارید می توانید با انتخاب تور روسیه سفری خوش را تجربه کنید.قطعا میدانید که بازی های جام جهانی 2018 امسال نیز در روسیه برگزار می شود .اگر کمی وقت گزاشته باشید ودراینترنت خودتان سرچ کرده باشید بارها وبارها با کلماتی مانند قیمت بلیط جام جهانی,تور روسیه جام جهانی 2018 ,قیمت تور روسیه ارزان ترین قیمت تور روسیه و...در موتورجستجوی گوگل مواجه شده اید که از سوی کاربران ایرانی بارها وبارها سرچ شده اند،پس بدنیست قبل از رفتن سفر مقداری بیشتر با روسیه وجاذبه های گردشگری بی شمار آن آشنا شوید.امروزه اکثر آژانس های مسافرتی برای بازدید مشتریان خود از مقاصد توریستی مختلف تورهای ترکیبی درنظر گرفته که تا علاوه بر داشتن وقت مناسب ، امکان بازدید از همه جاذبه های تور نیز محیا شود تورترکیبی روسیه نیز یکی از انواع تورهای ترکیبی است که آژانس مسافرتی آسمان آبی برای مشتریان خود در نظر گرفته است ،که شامل تور سن پترزبورگ وتور مسکو می شود.کلیسای رستاخیز سن پترزبورگ یکی از جاذبه های گردشگری روسیه است.این کلیسا در سال 1883 و به دستور الکساندر سوم، به‌ عنوان یادبودی برای پدرش، تزار الکساندر دوم ساخته شد.موزه کرملین مسکو هم دیگر جاذبه گردشگری معروف روسیه می باشد که در آن آثار تاریخی وهنری بسیاری نهفته است ..درکنارجاذبه های متنوع روسیه می توانید بارفتن از بهترین رستوران ها غذاهایی بی نظیر را تست نمایید .یکی از این رستوران ها رستوران تی بیلیسو است.علاوه بر تماشای بازی های جام جهانی برای لذت بردن از سفر ودیدن همه جاذبه های گردشگری قطعا به زمان بیشتری نیاز خواهید داشت .پس بدنیست برای اقامت خود هم برنامه ریزی کنید .هتل های روسیه را می توانید دریکی از شهرهای سن پترزبورگ یا مسکو باتوجه به امکانات ومیزان چندستاره بودن آن انتخاب کنید.آژانس مسافرتی آسمان آبی برایتان سفری خوش آرزومند است

 



:: برچسب‌ها: جام جهانی 2018,تور روسیه,تور ترکیبی روسیه ,تور مسکو,تورسن پترزبورگ ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بانکوک پایتخت کشور تایلند است. بانکوک، به معنی شهر فرشته‌هاست و لابد تنها از فرشته‌ها برمی‌آید که این همه جذابیت مدرن را در کنار شگفتی‌های سنتی یک سرزمین قراردهند. بانکوک به دلیل داشتن معبدهایش، مجموعه کاخ پادشاهی، مراکز خرید بزرگ و رستوران های فراوان، دربین گردشگران شهرت یافته است ،پاتایا شهری کوچک در کشور تایلند است که در ساحل شرقی خلیج تایلند قرار دارد. پاتایا یکی از مقاصد اصلی گردشگران تایلند است و هر سالانه بیش از پنج میلیون توریست را جذب می کند. تفریحاتی همچون شنا، جت اسکی، موج سواری، اسکی روی آب، قایق سواری و غواصی در سواحل پاتایا امکانپذیر است.با تور ترکیبی بانکوک پاتایا آژانس مسافرتی آسمان آبی می توانید به تایلند سفر کرده واز جاذبه های بی نظیر آن لذت ببرید



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تفلیس، پایتخت باستانی و باشکوه گرجستان است که در دو طرف رود کُر وسعت یافته و از سه طرف با کوه هایی احاطه شده است.امروزه تفلیس یکی از مکان های مورد پسند گردشگران ایرانی است، آژانس آسمان آبی تور تفلیس  زمستان 96 را با بهترین خدمات برای مسافران عزیز در نظر گرفته است.باسفر به گرجستان می توانید از جاذبه های گردشگری تفلیس نیز بهره مند شوید واز محل هایی مانند محله آزادی ،محله حمام ها،پارک آبی ودیگر جاذبه های آن دیدن نمایید آژانس آسمان آبی سفری خوش را برای شمایی که قصد سفر به کشور گرجستان وبازدید تفلیس را دارید آرزومند است

 

 



:: برچسب‌ها: تورتفلیس زمستان 96,تور تفلیس ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بدنیست قبل از معرفی فستیوال های چین مختصری با این کشور پرجمعیت آشنا شوید.چین کشوری است تاریخی وترکیبی از سنت ومدرنیته ،باداشتن 1.3 میلیارد جمعیت پرجمعیت ترین کشور جهان محسوب می شود.پایتخت آن پکن و واحد پول آن یوهان می باشد .باوجود داشتن تاریخی کهن حتی اگر نام همه بنا های تاریخی کشور چین  را نشنیده باشید حتما نام دیوار چین را بارها وبارها شنیده اید . مسافران از سرتاسردنیا به علت جاذبه های بسیار درکنار ارزان بودن قیمت غذا ،هتل وحتی حمل نقل یکی از تور های :تور چین نوروز 97  ویا تور ترکیبی چین را که شامل تور چین پکن وتورشانگهای می باشد انتخاب می کنند .مناسب ترین زمان سفر به چین فصل بهار ویا پاییز است

 

 

جاذبه های گردشگری وفستیوال  چین

پل مارکوپلو درچین یکی از جاذبه های بسیار چین می باشد ،امروزه کمتر کسی است که نام مارکوپلو جهانگرد ایتالیایی را نشنیده باشد .اسم پل مارکوپلو چین هم برگرفته از اسم همین جهان گرد مشهور است .این پل قبلا لوگو نامیده می شد ، که بعد ها با عبور مارکوپولو به پل مارکوپولو تغییر نام یافت.پل مارکوپولو پلی نمایی سنگی داشته وتوریستان زیادی را هرساله به خود جذب می کند .شهر ممنوعه نیز یکی ازاین جاذبه های گردشگری واقع درچین می باشد که با وجود داشتن کاخ های مرتفع شهرت جهانی پیدا کرده است. جاذبه های گردشگری چین بی شمار است که قطعا نمی توان دراین مقاله به همه این ها اشاره نمود ،آزانس مسافرتی آرشان پرواز سعی کرده است با ارائه پکیج های لحظه آخری تور چین بهترین را برای مشتریان خود ارائه دهد .چین هرساله برگزارکننده فستیوال های مختلفی است که برای هم بازدید کنندگان از سرتاسر جهان میتواند لذت بخش باشد .جشنواره قایق های اژدها یکی از همین فستیوال هاست که هدف از برگزرای آن جهت یادبود یکی از شاعران چینی می باشد.جشن بزرگ سال نو چین ..که از بسیاری جهات شبه جشن نوروز ما ایرانیان می باشد،بدنیست بدانید چینی ها رنگ قرمز را رنگی خوش یمن می دانند برای همین در اغلب فستیوال ها ازاین رنگ بسیار استفاده می کنند

 

 

جشنواره برف ویخ هاربین یکی دیگر از همین فستیوال هاست. برای بازدید از تمام جاذبه های چین قطعا باید به فکر اقامت در هتل نیز باشید .هتل های چین  باتوجه به پرجمعیت بودن چین در هر شهر می تواند متفاوت باشد هتل هیلتون بیجینگ ،هتل جی ماریوت شانگهای و یا هتل پلازا می تواند یکی از انتخاب های شما باشد



:: برچسب‌ها: تورچین,تورچین پکن,تورچین شانگهای ,تورچین نوروز 97 ,فستیوال چین ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آنتالیا در جنوب کشور ترکیه، در کنار دریای مدیترانه واقع شده است. این شهر از نظر گردشگری بسیار مهم بوده و هر ساله توریستان زیادی به این شهر تفریحی و ساحلی سفر میکنند،آب وهوا تقریبا در تمامی سال در آنتالیا گرم است ، باتوجه به شروع فصل سرما درایران  ا گر قصد سفر به ترکیه با تور آنتالیاراداریدومی خواهید مقداری به دور از سرما لحظاتی هیجان انگیز داشته باشید  می توانید از اسکی روی آب ,قایقرانی ودیگر تفریحات بی نظیر آن استفاده کنید .باتوجه به گرمای آنتالیا بهترین زمان سفر به آنتالیا بین فروردین ماه وآبان ماه می باشد ،تور آنتالیانوروز 97 نیز می تواند یکی از انتخاب های شما برای سفر باشد .جاذبه های گردشگری آنتالیا هم بیشمار است ،دراینجا فقط به تعدادی از آن ها اشاره میکنیم

.پارک آبی آکوالند 

با رفتن به پارک آبی آکوالند علاوه بر تجربه هیجان و تفریحات مفرح متفاوت می توانید درساعاتی معین از دلفین ها هم بازدید نمایید.

غار کارائین:

یکی دیگر از مناطق دیدنی آنتالیا غار کارائین است که در فاصله 30 کیلومتری شهر آنتالیا و شرق کوه چان قرار دارد،این مکان دارای یک ورودی مجزا است که با نور خورشید روشن می شود و در ادامه به 3 تالار بهم پیوسته منتهی میگردد. در داخل غار، یک موزه کوچک در کنار درب ورودی این غار قرار دارد که برخی از آثار باستانی که قدمت آنها به 160 هزار سال قبل از میلاد مسیح می رسد را به نمایش می گذارد.

کسیک مناره

کسیک مناره که در کلیسای کورکوت قرار ژگرفته در قرن پنجم میلادی به نام مریم مقدس ساخته و در زمان بایزید دوم به دستور شاهزاده کورکوت به مسجد تبدیل شد، به همین دلیل از آن بنام مسجد کورکوت یا مسجد کبیر یاد می شود. در نتیجه خسارتی که از آتش سوزی سال 1896 به مسجد وارد آمد و سوختگی قسمت چوبی بالای مناره آن ، این مسجد به مسجد مناره شکسته کسیک مشهور می باشد،جاذبه های بسیاری دیگر مانند حمام رومی آنتالیا،آبشار دودن،پاموک کاله ،آسپندوس و...در آنتالیا وجود دارد که قعطا بازدید از تمامی آن ها خالی از لطف نیست

 

اقامت درهتل های آنتالیا

لیست هتل ها  بسیار زیاد است که باتوجه به بودجه مورد نظرتان وامکانات خاصی که هتل های آنتالیا ارائه میدهند می تواند متفاوت باشد .فراموش نکنید که سه ستاره یا 5 ستاره بودن هتل هم در تفاوت قیمت هتل ها دخیل است هتل کریستال پلاس که یکی از معروف ترین هتل های آنتالیا می باشد با ارائه امکاناتی نظیر :

ساحل اختصاصی - تراس - باغ - استخر رو باز - استخر سرپوشیده - باشگاه بدنسازی -سونا - ماساژ - مرکز سلامتی - حمام - فکس - فتوکپی - تنیس - بیلیارد - زمین بازی -خشکشویی - صندوق امانات - زمین گلف - خدمات 24 ساعته در اتاق - ورزش های آبی و....

پیشنهاد ما به شماست

 

 

 



:: برچسب‌ها: تورآنتالیا ,تورآنتالیا نوروز 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

فرانسه بزرگترین کشور اروپای غربی و اروپا پس از اوکراین با جمعیتی حدود 65 میلیون نفر است. پایتخت این کشور پاریس است که از نظر فرهگ و تمدن یکی از غنی ترین کشور های جهان بشمار می رود.پاریس یکی از معروفترین شهرهای گردشگری دنیاست که جاذبه های فراوانی در این شهر وجود دارد.برج ایفل که امروزه کمتر کسی است که حداقل نام آن را نشنیده باشد.موزه لوور با داشتن کلکسیونی بسایر قدیمی وافسانه ای که جزء رازآلود ترین موزه های دنیا محسوب می شود شانزه لیزه هم احتمالا نام آن بارها بارها به گوشتان خورده است ویا برایتان آشناست ،بله خیابانی واقع در پاریس که توریستان بسیار زیادی از سرتاسر دنیا به منظور بازدید وخرید کردن هرساله به آنجا می روند. اگر قصد بازدید از تک تک جاذبه های گردشگری فرانسه را داریدمی توانید با مراجعه به وب سایت آژانس مسافرتی آرشان پرواز بیشتر اطلاعات کسب نمایید، .برج ایفل یکی دیگر از جاذبه های بی شمار فرانسه ، شما می توانید برای بالا رفتن از این برج، از پله ها استفاده کرده و یا با ایستادن در یک صف طولانی ، در انتظار استفاده از آسانسور بمانید.آرشان پرواز با ارائه پکیج های ویژه تور فرانسه زمستان 96 که ویژه ژانویه 2018 و جشن کریسمس  می باشد  به همراه اخذ بلیط هواپیما فرانسه  با بهترین امکانات ، سفری خاطره انگیز را برای به مشتریان خود ارائه می دهد



:: برچسب‌ها: تورفرانسه , تورفرانسه نوروز 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

چین سرزمینی است کهن و پهناور با افسانه های بسیار، با تورچین زمستان 96 به پر جمعیت ترین کشور جهان سفر کنید مسافران تور چین و تاجران به کشور چین لقب "سرزمین ممکن ها" داده اند چرا که هرچه تصور کنید مردمان سخت کوش چین به آن دست می یابند.این کشور پهناور که همه ساله پذیرای میلیون ها توریست از سراسر جهان است، چین امسال هم میزبان مسافران ازکشورهای مختلف منجمله ایران می باشد .کشور چین  دارای جاذبه های گردشگری مانند پکن،شانگهای ،دیوار چین،شهر ممنوعه وبسیاری دیگر می باشد.چین به واسطه بزرگ ترین تولید کننده در جهان مراکز مختلف خرید را در خود به وجود آورده است و  طیف متنوع و وسیعی از محصولات چینی و برند های جهانی در بازار و مراکز خرید چین  عرضه می شوند. اگه با خواندن این مقاله تصمیم گرفتید سری به چین بزنید ، بدنیست از جاذبه های گردشگری چین هم بازدید نمایید  .برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد تور چین می  توانید از تور چین نوروز97 ویا سایرپکیج های ویژه سفر چین درآژانس مسافرتی آرشان تور بازدید فرمایید

 

 



:: برچسب‌ها: تورچین,تورجین نوروز 97,تورچین زمستان 96 ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

کلیسای گغارد یکی از جاذبه های توریستی واقع در 35  کیلومتری ایروان پایتخت کشور ارمنستان است ، قبل  ازآشنایی با این جاذبه توریستی بهتر است بدانید که گغارد Geghard   به معنی سرنیزه ونام این کلیسا برگرفته از نیزه ای است  که مسیح مقدس با آن مجروح شده بود می باشد ،سال ها این نیزه درکلیسا نگهداری میشد ولی بعدا به کلیسای جامع اچمیادزین منتقل شد که تاکنون نیز درآن جا نگهداری می شود، بعد ها نام کلیسا  گغارد به صومعه گغارد تغییر یافت پس اگر قصد سفر تورارمنستان نوروز 97 داشتید وبا اسم صومعه گغارد مواجعه شدید تعجب نکنید .کلیسا یاصومعه گغارد معماری بسیار جذاب وچشم نوازی دارد . ساختمان این کلیسای جذاب، از گرانیت سخت کنده کاری شده و جزو چهارکلیسای نایابی می‌باشد که در صخره و دره‌ها بنا شده‌اند. ارمنستان جاذبه های دیدنی بسیار زیادی مانند گالری ملی,ساختمان اپرا,دریاچه سوان و...دارد که برای بازدید از تک تک آنها  وتجربه سفری لذت بخش می توانید به جاذبه های ارمنستان دروب سایت تخصصی آسمان آبی مراجعه کنید

 

 

 

قطعا اگرقصدسفر به ارمنستان را داشته باشید علاوه بر انتخاب بهترین مجری تور ارمنستان وانتخاب بهترین قیمت تور ارمنستان باید به فکر اقامت خود و رزرو هتل هم باشید .هتل هم در ارمنستان تنوع زیادی دارد که بسته به نوع انتخاب شما براساس قیمت وچندستاره بودن آن متفاوت است پیشنهاد ما به شما هتل ریگارد ارمنستان است ، هتل ریگارد یکی از هتل های 5 ستاره ارمنستان است که امکاناتی نظیر اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه) زمین بازی  و... ارائه می دهد  آژانس آسمان آبی هموراه سعی دارد تا برگزاری تورهای مختلف  برای مسافران تجربه ای لذت بخش به همراه آورد



:: برچسب‌ها: کلیسای گغارت ,کلیسای گغارد,صومعه گغارت,هتل ریگارد ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 | نظرات ()

خدمات مجالس
تشریفات عروسی صبور
www.tashrifatsabour.com


قیمت سقف کاذب
انواع سقف کاذب
www.azaran.com

بهترین روش کاشت مو
انواع روش های کاشت مو
www.clinichairtransplantation.com

تور مالزی
تور مالزی ارزان
www.alefbatour.com

قیمت تور آنتالیا
تور لحظه آخری آنتالیا
www.mehrparvaz.com

قیمت دستگاه برش لیزری
دستگاه لیزر
http://www.personageco.com

طراحی سایت اختصاصی
طراحی وبسایت
www.papgroup.ir

<
لوله بازکنی
تخلیه چاه آریا
www.evacuation.ir

شرکت غرفه سازی نمایشگاهی
غرفه سازی رایکا
www.raykasazan.com

تشریفات مجالس
تشریفات مجالس عروسی ثمین
www.tashrifatsamin.com

نمایندگی زایس
نمایندگی کارل زایس در ایران
www.maadrac.com

قطعات آسانسور
آسانسور فوجی
www.fuji-lift.com

میز کنفرانس
مبلمان اداری محیط آرا
www.mohitara.com

Hotel Iran
Booking Iran Hotels
www.ferdowsihotel.com

خدمات مجالس شمال تهران
خدمات مجالس مقصودلو
www.maghsoudloocatering.com

پاکسازی پوست
پاکسازی پوست صورت تالگو
www.thalgoparis.com

پارتیشن اداری
پارتیشن اداری فضاگویا
www.fazagooya.com

عمل زیبایی بینی
دکتر کریمیان فوق تخصص عمل جراحی زیبایی بینی
www.iran-plasticsurgery.ir

برگزاری مراسم عروسی
تشریفات عروسی ملل
www.melalceremony.com/

آتلیه کودک
آتلیه عکاسی کودک
www.bridalphotographystudio.com

میز کنفرانس
میز کنفرانس آفن
www.afn-furniture.com/

ادکلن
سایت اینترنتی عطر و ادکلن
www.atrara.ir

کلاس تیزهوشان راه اندیشه
آموزشگاه کنکور راه اندیشه
www.raheandisheh.ir

کاغذ دیواری سالن پذیرایی
انواع مدل کاغذ دیواری جدید سالن پذیرایی
www.azinzand.com

قیمت تور مالزی
تور لحظه آخری کوالالامپور
www.asemanabi.net

دام زنده
مراكز عرضه دام زنده
www.alivesheep.com

برگزاری مراسم عروسی
خدمات عروسی الهه ناز
www.tashrifatelahenaz.com

غرفه سازی رایکا
شرکت غرفه سازی نمایشگاهی
www.rayka.design

واتر استاپ pvc
کلینیک بتن ایران
www.clinicbeton.ir

تشریفات مجالس
بهترین تشریفات مجالس غرب تهران
www.tashrifataroos.com/

طراحی سایت وبهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان